Medialine Eurotrade Medialine Eurotrade
Limba romanaEnglish HomeContact - Medialine Eurotrade - CAS genesisWorldSuport
Medialine Eurotrade - CAS genesisWorld
  • Medialine Eurotrade - CAS genesisWorld
  • Medialine Eurotrade - CAS genesisWorld
  • Medialine Eurotrade - CAS genesisWorld
  • Medialine Eurotrade - CAS genesisWorld
  • Medialine Eurotrade - CAS genesisWorld
Medialine Eurotrade - CAS genesisWorld
 Functionalitati CAS genesisWorld 

1. Functionalitati generale CAS genesisWorld

  • Dosarul clientilor
  • Contact management eficient
  • Managementul procesului de vanzare
  • Campanii de marketing profesionale
  • Functionalitati de service/suport
  • Raportare si analiza
  • Functionalitati de Groupware
  • Managementul documentelor
  • Acces ERP/Conector ERP
  • Replicare
  • Mobilitate
  • Interfate cu alte sisteme business
  • Eliminarea duplicatelor. 

2. Aplicabile pentru departamentele 

  • Vanzari
  • Marketing
  • Service
  • Managementul proiectelor
Departamentul de vanzari
  • Clasificarea clientilor
  • Dosarul clientilor (Task, Telefon, Evenimente ,Intalniri, Proiecte ).
  • Analiza clientilor (Grafice, Filtru, Cautare avansata) ..
  • Rapoarte
  • Corespondenta si documente.
  • Oportunitatea vanzarilor si previziunea acestora.
  • Planificarea intalnirilor si a taskurilor
  • Profitabilitatea clientilor
  • Estimarea bugetului.
Departamentul de Marketing
  • Selectarea si alocarea grupului tinta.
  • Lista de distributie
  • Mailing (template-uri)
  • Campanii de marketing
  • Organizarea evenimentelor.
  • Planificarea evenimentelor.
  • Feedback la campaniile de marketing
Departamentul de Service si Managementul proiectelor
  • Customer Care
  • Hotline/ call center.
  • Managementul reclamatiilor.
  • Cost/service.
  • Inregistrarea timpului alocat.
  • Task-uri
  • Link FAQ.
  • Planificarea resurselor (timp, resursa umana etc..) proiectelor.
  • Structurarea proiectelor.

3. Module Aditionale

Vanzari
  • Structurarea procesului de vanzari in concordanta cu procesul de lucru
  • Managementul Lead-urilor,
  • Managementul oportunitatilor (status, valoare, responsabili, produse)
  • Criterii de realizare si de incheiere a contractului
  • Circuitul docoumentelor
  • Analiza oportunitatilor de vanzare in functie de anumite criterii (status, faza, repsonsabil etc..)
Marketing
  • Planificarea campaniilor de marketing utilizand functia Design View.
  • Planificarea activitatilor (telefon, email, task-uri, intalniri) viitoare utilizand un singur ecran.
  • Existenta functiei drag & drop pentru adaugare si stergere de adrese
  • Salvarea automata a adreselor ca liste de distributie
  • Evaluarea reactiilor clientilor ca urmarea a campaniilor de marketing
  • Stabilirea de template-uri pentru campaniile de marketing
  • Evaluarea cheltuielilor pentru fiecare faza a campaniei de marketing si a rezultatelor remunerate
  • Planificarea, executia si controlul campaniilor de marketing.
Help Desk
  • Cererile de suport sunt procesate si rezolvate usor si eficient.
  • Stabilirea de reguli privind circuitul cererilor de suport si utilizarea de notificari externe (catre client) si interne (intre departamente)
  • Transferarea cererilor de suport rezolvate catre o baza de date centrala care poate fi accesata direct de clienti.
  • Documentele FAQ pot fi accesate atat la nivel intern, cat si la nivel extern.
  • Inregistrarea automata a timpului necesar rezolvarii unei sarcini asigura controlul asupra costurilor.
  • Evaluarea  rapoartelor de erori corespunzatoare cu  notificarile clientilor.
Rapoarte
  • Rapoarte actualizate automat drept diagramă, grafic sau tabel.
  • de modele de rapoarte dependente de conţinut.
  • Transfer controlat în timp (ex în zilele de vineri către manageri)
  • Evaluarea informatiilor utilizand functii de filtrare.
  • Exportul rezultatelor catre Microsoft Excel si Access
  • Posibilitate de vizualizare in format PDF sau/si RTF  
  • Integrare Crystal Reports 
Mobilitate
  • Copiere - Sincronizarea datelor cu domenii diferite, facilitata prin laptopurile personalului din serviciul pe teren sau portalurile companiei.
  • Acces web - Acces online folosind un browser internet. Este perfect dacă lucraţi de acasă.
  • Acces mobil - Acces online la dispozitive mobile precum PDA-uri/handheld. Datele şi activitatile sunt furnizate în timp real.
  • CRM mobil pentru Blackberry si IPhone - Soluţie specială pentru Blackberry: acces online la CAS genesisWorld.    Funcţiile centrale sunt integrate.
  • Sincronizare mobilă - Sincronizarea datelor cu aparate pe care este instalat Symbian sau Windows Mobile
  • Sincronizare IPhone
Form Designer
  • Utilizand aceasta functionalitate va puteti customiza singuri sistemul (noi campuri, noi valori, structuri de proiect), nefiind necesar serviciul de dezvoltare.
Managementul Proiectelor
  • Administrare proiect şi liste de documente pentru proiecte
  • Prezentare clară a tuturor datelor cheie care aparţin unui proiect, precum întâlniri, sarcini, documente şi log-uri de apeluri. Statusul total al proiectelor (Nivel: roşu, chihlimbar, verde).
  • Planificare structură proiect. - Vizualizare arbore cu diagrama interactivă Gantt pentru planurile structurii proiectului în adâncimea procesului flexibil cu relaţii milestones şi predecesoare/succesoare.
  • Planificare resurse - Planificarea efortului în funcţie de angajaţi, managementul capabilităţilor şi vedere de ansamblu asupra volumului de muncă şi disponibilităţii.
  • Inregistrare timp şi cheltuieli - Înregistrare timp la nivelul clientului, proiectului şi procedurii.
  • Înregistrarea cheltuielilor cu funcţii integrate pentru voucher-e, subzistenţă   zilnică şi costuri de deplasare.
  • Management cote şi comenzi - Elementele cotate pot fi generate din catalogul de produse. Puteţi crea cote sau voucher-e ERP cu un click de mouse.
  • Control proiect - Evaluarea înregistrărilor de timp, a cheltuielilor şi a servicilor prestate de părţi terţe şi comparaţia cu planurile bugetare.
  • Pregătirea şi depistarea solicitărilor de servicii de la primul contact printr-o solutie la problemă.
  • Contracte servicii - Vedere de ansamblu asupra procedurilor folosite, costuri întreţinere şi durata pentru contractele de servicii.
  • Client web - Introducerea solicitărilor de servicii cu o vedere de ansamblu asupra solicitărilor deschise şi acces la baza de date FAQ pe internet.
   
 
Medialine Eurotrade - CAS genesisWorld